Wydział Organizacyjno-Administracyjny (OA)

Data utworzenia: 2021-05-18 00:00:00

adres

Urząd Miasta Jarosławia
Rynek 1

37-500 Jarosław

telefon

16 624 87 00

faks

16 624 87 65

e-mail

kancelaria@um.jaroslaw.pl

kierownictwo

sekretarz miasta Marian Kwietniowski

pracownicy

inspektor Mirosław Twardowski

II piętro, pokój numer 27, telefon 16 624 87 10,

e-mail: miroslaw.twardowski@um.jaroslaw.pl


inspektor Teresa Filar
II piętro, pokój numer 27, telefon 16 624 87 12,

e-mail: teresa.filar@um.jaroslaw.pl
 

inspektor Barbara Brzezińska

II piętro, pokój numer 28, telefon 16 624 87 53

e-mail: barbara.brzezinska@um.jaroslaw.pl, bip@um.jaroslaw.pl

inspektor Joanna Ożyło, mail: joanna.ozylo@um.jaroslaw.pl
inspektor Tomasz Zabłocki, mail: tomasz.zablocki@um,.jaroslaw.pl
goniec Jacek Jabłoński

parter, pokój numer 3
telefon 16 624 87 70, e-mail: kancelaria@um.jaroslaw.pl

zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
archiwum zakładowe

Marian Kwietniowski
pokój numer 8

telefon 16 624 87 05, e-mail: marian.kwietniowski@um.jaroslaw.pl 

kadry
inspektor Agnieszka Szawarniak-Petrykowska,

e-mail: agnieszka.szawarniak@um.jaroslaw.pl

inspektor Monika Schmidt

e-mail: monika.schmidt@um.jaroslaw.pl

II piętro, pokój numer 25, telefon 16 624 87 16


I piętro, pokój numer 10, Rynek 6
konserwator Andrzej Adamski, telefon 16 624 88 01

Pracownicy zatrudnieni na stanowisku robotnik gospodarczy:

Zofia Płonka

Alicja Rebizant

Józef Pałczyński

Małgorzata Pasławska

Sabina Bańkowska

Mariusz Chmura

zakres działania

1. w zakresie organizacji urzędu:

a) podejmowanie działań mających na celu zapewnienie sprawnego funkcjonowania urzędu oraz systematyczne wdrażanie optymalnych zasad organizacji oraz stosowania nowoczesnych technik pracy,

b) opracowywanie projektu regulaminu organizacyjnego urzędu oraz projektów zmian tego aktu i kierowanie jej do właściwej komórki organizacyjnej urzędu w celu opublikowania w BIP,

c) prowadzenie rejestrów:

- dokumentów, których stosowanie wymagane dla potrzeb kontroli zarządczej,

- wydawanych upoważnień i pełnomocnictw, z wyjątkiem upoważnień do wglądu do ksiąg wieczystych oraz do przetwarzania danych osobowych,

- porozumień zawieranych przez burmistrza, z wyjątkiem porozumień pracodawców,

- związków, stowarzyszeń i porozumień z udziałem miasta oraz spraw związanych z tym udziałem,

- zawieranych umów cywilnoprawnych,

- zarządzeń,

d) organizowanie i przyjmowanie klientów w sprawach skarg, wniosków i interwencji przez burmistrza i zastępcę burmistrza oraz analiza zgłoszonych problemów,

e) opracowywanie okresowych analiz zawartości merytorycznej skarg i wniosków wpływających do urzędu oraz prawidłowości ich rozpatrywania i dokumentowania,

f) prowadzenie archiwum zakładowego urzędu,

g) współdziałanie z archiwum państwowym w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji archiwalnej,

h) wydawanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,

i) prowadzenie spraw związanych z członkostwem miasta w związkach, stowarzyszeniach gmin i powiatów,

j) prowadzenie spraw socjalnych pracowników urzędu,

k) obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym prowadzenie kancelarii ogólnej,

l) udostępnianie informacji publicznej we współpracy z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi urzędu i jednostkami organizacyjnymi miasta oraz prowadzenie ewidencji spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej w urzędzie,

ł) administrowanie, nadzór nad obsługą i redagowaniem BIP, w tym udział w jego redagowaniu we współpracy z komórkami organizacyjnymi urzędu i jednostkami  organizacyjnymi miasta,

m) przygotowywanie odpowiedzi na petycje obywateli,

2) w zakresie kadr:

a) prowadzenie spraw kadrowych pracowników urzędu przy współdziałaniu z członkami kierownictwa urzędu i merytorycznymi komórkami organizacyjnymi urzędu,

b) organizowanie i prowadzenie naborów na wolne stanowiska kierowników jednostek organizacyjnych miasta,

c) organizowanie i prowadzenie naborów na wolne stanowiska pracy w urzędzie,

d) prowadzenie spraw dotyczących służby przygotowawczej pracowników urzędu,

e) prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem i doskonaleniem zawodowym pracowników urzędu,

f) organizowanie i prowadzenie praktyk uczniowskich i studenckich w urzędzie,

g) przyjmowanie oświadczeń majątkowych wraz z załącznikami składanych przez burmistrza, zastępcę burmistrza, sekretarza, skarbnika, kierowników jednostek organizacyjnych miasta oraz osób wydających decyzje administracyjne w imieniu burmistrza oraz współdziałanie w tym zakresie z właściwymi urzędami skarbowymi,

h) wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, w tym również dokumentów będących w zasobie archiwalnym archiwum zakładowego urzędu,

i) prowadzenie spraw związanych z nawiązaniem stosunków pracy, udzielaniem urlopów i zwolnień,

j) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników urzędu,

k) prowadzenie spraw dotyczących polityki kadrowej związanych z wyróżnieniami i odpowiedzialnością porządkową, awansowaniem i nagradzaniem, nagrodami jubileuszowymi, dodatkami funkcyjnymi, stażowymi pracowników urzędu,

l) prowadzenie spraw dotyczących wypłaty dodatkowego wynagrodzenia rocznego dla pracowników urzędu,

ł) planowanie i zapewnianie racjonalnego gospodarowania funduszem płac,

m) prowadzenie spraw w zakresie wewnętrznej polityki antymobbingowej w urzędzie,

n) prowadzenie spraw z zakresu medycyny pracy,

o) załatwianie spraw emerytalno-rentowych pracowników urzędu,

p) sporządzanie sprawozdań statystycznych oraz informacji w zakresie spraw kadrowych,

r) przekazywanie do właściwej merytorycznie komórki organizacyjnej miasta informacji kadrowych służących realizacji zadań w zakresie naliczania wynagrodzeń i pochodnych,

s) opracowywanie w miarę potrzeb:

- regulaminu pracy urzędu,

- regulaminu wynagradzania pracowników urzędu,

- regulaminu naboru na wolne stanowiska pracy w urzędzie,

- regulaminu ocen kwalifikacyjnych pracowników urzędu,

- regulaminu służby przygotowawczej dla pracowników urzędu,

3) w zakresie administrowania:

a) administrowanie budynkami i pomieszczeniami urzędu, w tym planowanie inwestycji i remontów oraz nadzór nad ich realizacją, konserwacja urządzeń technicznych,

b) prowadzenie spraw związanych z flotą samochodową urzędu,

c) zapewnienie dostarczania do budynków urzędu wody, energii i gazu,

d) zabezpieczenie systemu łączności w urzędzie,

e) zapewnienie warunków niezbędnych do funkcjonowania urzędu, zwłaszcza jeśli chodzi o wyposażenie i materiały eksploatacyjne,

f) prowadzenie gospodarki materiałowej,

g) prowadzenie spraw dotyczących tablic urzędowych i informacyjnych oraz pieczęci,

h) zapewnienie właściwej estetyki oraz utrzymania porządku i czystości w budynkach oraz pomieszczeniach urzędu,

i) prowadzenie spraw z zakresu zakupu prasy, czasopism, wydawnictw książkowych oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie,

j) prowadzenie wykazu jednostek organizacyjnych miasta.

Wydział Organizacyjno-Administracyjny (OA) jest nadzorowany przez sekretarza miasta.

Metryka informacji

Autor: Barbara Brzezinska

Data wytworzenia informacji: 2024-09-06 15:09:00

Opublikował: Barbara Brzezinska

Data publikacji: 2024-09-18 15:04:58

Data Użytkownik Zmiany Zapisane wersje
2024-09-10 10:29:33 Barbara Brzezinska Edycja dokumentu Wersja aktualnie wyświetlana
2024-09-06 15:22:24 Barbara Brzezinska Edycja dokumentu
2024-09-06 15:10:16 Barbara Brzezinska Edycja dokumentu
2024-09-06 15:09:18 Barbara Brzezinska Edycja dokumentu
2024-09-06 14:38:53 Barbara Brzezinska Edycja dokumentu
2024-08-08 07:49:55 Beata Piskorz Edycja dokumentu
2024-08-08 07:48:45 Beata Piskorz Edycja dokumentu
2024-08-08 07:44:37 Beata Piskorz Edycja dokumentu
2024-07-15 08:00:39 Barbara Brzezinska Edycja dokumentu
2024-07-01 14:40:54 Barbara Brzezinska Edycja dokumentu
2024-06-18 09:50:12 Barbara Brzezinska Edycja dokumentu
2024-06-03 15:07:57 Barbara Brzezinska Edycja dokumentu
2024-04-05 13:49:07 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2024-03-06 09:47:42 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2024-02-08 08:02:56 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2024-01-12 09:42:18 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2023-12-06 09:13:38 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2023-11-06 12:04:52 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2023-11-06 07:45:29 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2023-11-06 07:42:46 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2023-10-10 10:06:32 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2023-10-03 10:31:54 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2023-09-08 12:39:21 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2023-08-31 13:46:24 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2023-08-01 10:16:37 Beata Piskorz Edycja dokumentu
2023-08-01 10:13:17 Beata Piskorz Edycja dokumentu
2023-02-24 11:49:12 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2023-02-02 11:56:25 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2023-01-31 11:51:27 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2023-01-02 10:40:28 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2023-01-02 08:05:18 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2023-01-02 07:54:58 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2023-01-02 07:47:39 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2022-12-28 08:01:35 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2022-09-23 13:07:31 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2022-08-08 09:20:43 Monika Sadurska Edycja dokumentu
2022-08-08 09:18:28 Monika Sadurska Edycja dokumentu
2022-07-28 08:15:48 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2022-07-01 09:02:54 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2022-06-01 12:57:49 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2022-06-01 08:54:46 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2022-05-24 07:59:38 Monika Sadurska Edycja dokumentu
2022-02-16 14:56:46 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2022-02-14 08:50:04 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2022-02-11 13:44:12 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2022-02-11 10:32:15 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2022-02-11 09:32:49 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2022-02-07 15:14:33 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2022-02-04 08:59:26 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2022-01-02 17:18:12 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2021-11-27 16:53:51 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2021-11-05 09:56:41 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2021-10-28 10:59:50 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2021-10-05 13:18:20 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2021-10-05 13:16:16 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2021-06-30 11:31:55 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2021-05-18 10:50:10 Barbara Brzezińska Edycja dokumentu
2021-05-18 00:00:00 Barbara Brzezińska Utworzenie dokumentu