Data utworzenia: 2024-09-06 13:36:43

adres

Urząd Miasta Jarosławia

Rynek 1

37-500 Jarosław

telefon

16 624 87 00

faks

16 624 87 65

e-mail

kancelaria@um.jaroslaw.pl

kierownictwo

sekretarz miasta Marian Kwietniowski

pracownicy

inspektor Marta Maziarka, telefon 16 624 87 17, e-mail: marta.maziarka@um.jaroslaw.pl

inspektor Beata Piskorz, telefon 16 624 87 18, e-mail: beata.piskorz@um.jaroslaw.pl

pomoc administracyjna Żaneta Czerska, telefon 16 624 87 17, e-mail: zaneta.czerska@um.jaroslaw.pl

zakres działania

 

1) obsługa organizacyjno-techniczna sesji rady,
2) obsługa organizacyjno-techniczna stałych komisji rady,
3) obsługa organizacyjno-techniczna doraźnych komisji rady,
4) obsługa administracyjno-techniczna przewodniczącego i zastępców przewodniczącego rady, w następującym zakresie:
a) przygotowanie pism gratulacyjnych, podziękowań,
b) przygotowywanie okolicznościowych przemówień i wystąpień przewodniczącego oraz zastępców przewodniczącego,
c) przygotowywanie pism związanych z działalnością przewodniczącego oraz radnych miejskich,
6) współpraca z radnymi w zakresie wsparcia wykonywania mandatu radnego,
7) udzielanie pomocy radnym w kontaktach z komórkami organizacyjnymi urzędu, jednostkami organizacyjnymi miasta,
8) przekazywanie zaproszeń oraz innych informacji, które zostały przesłane lub przekazane do biura rady,
9) zapewnienie warunków organizacyjno–technicznych funkcjonowania klubów radnych,
10) prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem obsługi merytorycznej i techniczno–organizacyjnej Rad Dzielnic,
11) obsługa administracyjno-biurowa Młodzieżowej Rady Miasta Jarosławia,
12) obsługa administracyjno-biurowa Jarosławskiej Rady Seniorów,
13) prowadzenie spraw związanych z organizacją wyborów do Rad Dzielnic,
14) prowadzenie spraw związanych z wyborami ławników, a w szczególności dotyczących przyjmowania zgłoszeń kandydatów na ławników, organizacji i przeprowadzania wyborów przez radę oraz przekazywania, archiwizowania i brakowania dokumentacji zgromadzonej w związku z realizacją tego zadania,
15) prowadzenie rejestru i zbioru uchwał rady,
16) prowadzenie zbioru aktów prawa miejscowego w postaci elektronicznej, ich nieodpłatne udostępnianie do wglądu i do pobrania w formie dokumentu elektronicznego,
17) opracowywanie projektów statutów określających organizację i zakres działania dzielnic oraz realizowanie spraw związanych z przeprowadzeniem w tym zakresie konsultacji z mieszkańcami,
18) opracowywanie projektów planów pracy komisji rady,
19) przygotowywanie i dokumentowanie przebiegu sesji rady za pomocą elektronicznego systemu do obsługi radnych oraz sporządzanie protokołów z sesji rady,
20) przekazywanie radnym materiałów na sesje rady,
21) wyposażenie radnych w niezbędne materiały, wydawnictwa i informacje,
22) prowadzenie rejestru materiałów otrzymywanych przez radnych;
23) przekazanie uchwał rady organom nadzoru,
24) prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem uchwał rady do wojewody podkarpackiego,
25) prowadzenie spraw związanych z ogłaszaniem i publikowaniem uchwał w Biuletynie Informacji Publicznej,
26) prowadzenie spraw związanych z załatwianiem skarg i wniosków oraz petycji, w zakresie właściwości rady,
27) prowadzenie rejestru i zbioru interpelacji, zapytań i wniosków radnych oraz przekazywanie ich do realizacji,
28) opracowywanie informacji, analiz i sprawozdań z działalności komisji rady,
29) sporządzanie protokołów, wniosków i opinii z posiedzeń komisji stałych i doraźnych rady,
30) przygotowywanie projektów uchwał, stanowisk i rezolucji rady, podejmowanych z inicjatywy radnych, komisji rady i klubów radnych,
31) prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami o stanie majątkowym radnych,
32) prowadzenie spraw z zakresu szkoleń radnych,
33) prowadzenie spraw związanych z wystawianiem i rozliczaniem delegacji radnych,
34) przekazywanie komórkom organizacyjnym urzędu oraz jednostkom organizacyjnym miasta uchwał, które je przygotowały, celem realizacji i przesłania zainteresowanym podmiotom,
35) sporządzenie miesięcznych wykazów udziału radnych w sesjach i komisjach rady oraz naliczanie zryczałtowanych diet radnych i przekazywanie do Wydziału Finansowo-Księgowego w celu realizacji,
36) prowadzenie spraw związanych z nadawaniem tytułu Honorowego Obywatela Miasta Jarosławia.

W strukturze organizacyjnej Biuro Rady Miasta podlega sekretarzowi miasta Marianowi Kwietniowskiemu.

Metryka informacji

Autor: Barbara Brzezinska

Data wytworzenia informacji: 2024-09-06 13:36:00

Opublikował: Barbara Brzezinska

Data publikacji: 2024-11-19 10:33:27

Data Użytkownik Zmiany Zapisane wersje
2024-10-07 10:33:40 Barbara Brzezinska Edycja dokumentu Wersja aktualnie wyświetlana
2024-10-07 10:30:01 Barbara Brzezinska Edycja dokumentu
2024-09-11 10:12:02 Barbara Brzezinska Edycja dokumentu
2024-09-10 08:40:38 Barbara Brzezinska Edycja dokumentu
2024-09-10 07:36:48 Barbara Brzezinska Edycja dokumentu
2024-09-06 13:37:45 Barbara Brzezinska Edycja dokumentu
2024-09-06 13:36:43 Barbara Brzezinska Utworzenie dokumentu